Директор-директору...

РОЗДУМИ ЗА ФІЛІЖАНКОЮ КАВИ
 Чим живе директор навчального закладу?
Школою… Що змінити, з ким налагодити співпрацю, де знайти необхідні кошти, на які документи дати термінову відповідь, узагальнити, прийняти справедливе й, водночас, мудре рішення, вирішити проблему, зацікавити, надихнути!!!
Один день шкільного життя директора навчального закладу…
Ранок…Шкільне подвір’я, пробуджене ніжними промінчиками сонця, троянди, умиті вранішньою росою, зустріч з учнями та колегами.




«Доброго ранку» – не просто вітання, а програмування на добрий початок справ та позитивне налаштування на увесь день, на яскраві враження, на нові цікаві зустрічі, відкриття нових талантів як серед учнів, так  і серед учителів. Робота почалася.
Дзвінок гостинно запрошує на перший урок. У когось «не урок, а пісня…», серце переповнене радістю за успіхи вихованців. А ось учитель не задоволений своїм учнем – і таке буває. Далі – курйозні ситуації на уроці, чергування на перерві, методичні посиденьки, заповнення журналів, перевірка зошитів, поради батькам…Ще мить – і добігає до кінця останній урок… Учительська, як вулик гомонить: обмін думками, аналіз уроків, виховних справ, підготовка до моніторингу…
Рутинна робота директора забирає багато сил, проте, якщо працюєш на дитину у колі колег-однодумців і бачиш, що твоя робота дає плоди, – сили повертаються.
Завтра знову ранок… Він буде інакший, непередбачуваний, не схожий на сьогоднішній, з новими проблемами, особливий! І так кожний день…
Хто він: директор навчального закладу?
«Директор – це, безумовно, центральна фігура в освіті, і від його професіоналізму, творчого ентузіазму, вміння визначати реальні шляхи діяльності школи в сучасних умовах і залежить доля реформи в освіті», – зазначив 18 січня 2012 року заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту України Борис Жебровський на зустрічі з колективом директорів шкіл Святошинського району м. Києва.
Звичайно директор школи є педагогом, причому “граючим”, або викладаючим.
Отже, директор – вчитель. Вдосконалює свою методику, ходить на уроки до колег та робить багато акцентів на вдосконаленні самих уроків. Людина творча та така, що «хворіє» за ефективність.
Директор – менеджер. Виконує функції менеджменту та задачі керівника начального  закладу.
Щоб бути гарним менеджером та добросовісно виконувати всі функції менеджменту, необхідно:
  •  Створювати умови та систему мотивації співробітників для підвищення ефективності праці (або систему заохочень та контролю виконання).
  • Знаходити гроші на підтримку створених умов та систему заохочень персоналу.
  • Вишукувати нові проекти, зважувати та оцінювати їх реалістичність, вести переговори із авторами проектів.
  • Планувати новий проект та займатися аутсорсингом процесів обраного проекту.
  • Знаходити гроші на нові проекти.
  • Організовувати та мотивувати колектив на виконання проекту.
  • Створити систему контролю за виконанням та протіканням всіх процесів при впровадженні проектів.
  • Оперативно реагувати на проблеми, що виникли при виконанні проектів.

Світ навколо нас – є віддзеркаленням нас самих. Пора вчитися тому, чого не вміємо, використовуючи те, що нам залишили…


Комментариев нет:

Отправить комментарий